Mașini românești care au
făcut istorie: SR – 113 „Bucegi”La începutul anului
1964, la uzina brașoveană Steagul Roșu, a intrat în producție cel de-al treilea
model de camion SR – 113 „Bucegi”. Nu a venit să înlocuiască modelul SR – 131
„Carpați”, ci să furnizeze o sarcină utilă mai mare (5 tone)...
Mașini
românești care au făcut istorie: „DAC 665” DAC 665 este
o familie de autocamioane militare de tracțiune și transport, fabricată de
Întreprinderea de Autocamioane Brașov în anii 1980. A fost construit în mai
multe versiuni, fiind exportat în Ungaria, Egipt, Irak și Cuba. Variant..
MAȘINI ROMÂNEȘTI CARE AU FĂCUT ISTORIE – IMSIMS a fost primul vehicul de teren fabricat în România și a fost produs între anii 1957-1975. Numele de „IMS” l-a purtat doar modelul IMS-57, următorul model s-a numit M-59, iar al treilea M-461 (ulterior ARO M461). Toate modelele din această gamă (IMS-57,..
MAȘINI ROMÂNEȘTI CARE AU FĂCUT ISTORIE – IMSIMS a fost primul vehicul de teren fabricat în România și a fost produs între anii 1957-1975. Numele de „IMS” l-a purtat doar modelul IMS-57, următorul model s-a numit M-59, iar al treilea M-461 (ulterior ARO M461). Toate modelele din această gamă (IMS-57,..
MAȘINI ROMÂNEȘTI CARE AU FĂCUT ISTORIE – OLTCITA fost odată ca niciodată o vreme când familiile tinere aspirau la un Oltcit, o mașină modernă, dinamică ce avea volanul cu o singură spiță, un bord nou și ultramodern, parcă inspirat din filmele science-fiction. Scaunele față comode și ușor rabatabile,..
Mașini românești care au făcut istorie: SR – 113 „Bucegi”La începutul anului 1964, la uzina brașoveană Steagul Roșu, a intrat în producție cel de-al treilea model de camion SR – 113 „Bucegi”. Nu a venit să înlocuiască modelul SR – 131 „Carpați”, ci să furnizeze o sarcină utilă mai mare (5 tone).SR –..