Meniu
Coș de cumpărături

Mașini românești care au scris istorie

Mașini românești care au făcut istorie: SR – 113 „Bucegi”La începutul anului 1964, la uzina brașoveană Steagul Roșu, a intrat în producție cel de-al treilea model de camion SR – 113 „Bucegi”. Nu a venit să înlocuiască modelul SR – 131 „Carpați”, ci să furnizeze o sarcină utilă mai mare (5 tone)...
219 Lei
Fără TVA:219 Lei
Mașini românești care au făcut istorie: „DAC 665” DAC 665 este o familie de autocamioane militare de tracțiune și transport, fabricată de Întreprinderea de Autocamioane Brașov în anii 1980. A fost construit în mai multe versiuni, fiind exportat în Ungaria, Egipt, Irak și Cuba. Varianta DAC..
389 Lei
Fără TVA:389 Lei
Mașini românești care au făcut istorie: „DAC 665” DAC 665 este o familie de autocamioane militare de tracțiune și transport, fabricată de Întreprinderea de Autocamioane Brașov în anii 1980. A fost construit în mai multe versiuni, fiind exportat în Ungaria, Egipt, Irak și Cuba.  Variant..
219 Lei
Fără TVA:219 Lei
MAȘINI ROMÂNEȘTI CARE AU FĂCUT ISTORIE – DACIA 1300„Pe parcursul timpului, Dacia 1300 a evoluat constructiv prin face-lifturi anemice, însă nu uşor de asimilat în industria orizontală a vremii. După versiunea iniţială „Dacia 1300 standard”, a urmat „1300 Super”, apoi Dacia 1301 (1977) şi din 1979, D..
254 Lei
Fără TVA:254 Lei
MAȘINI ROMÂNEȘTI CARE AU FĂCUT ISTORIE – DACIA 1300„Pe parcursul timpului, Dacia 1300 a evoluat constructiv prin face-lifturi anemice, însă nu uşor de asimilat în industria orizontală a vremii. După versiunea iniţială „Dacia 1300 standard”, a urmat „1300 Super”, apoi Dacia 1301 (1977) şi din 1979, D..
81 Lei
Fără TVA:81 Lei
MAȘINI ROMÂNEȘTI CARE AU FĂCUT ISTORIE – IMSIMS a fost primul vehicul de teren fabricat în România și a fost produs între anii 1957-1975. Numele de „IMS” l-a purtat doar modelul IMS-57, următorul model s-a numit M-59, iar al treilea M-461 (ulterior ARO M461). Toate modelele din această gamă (IMS-57,..
320 Lei
Fără TVA:320 Lei
MAȘINI ROMÂNEȘTI CARE AU FĂCUT ISTORIE – IMSIMS a fost primul vehicul de teren fabricat în România și a fost produs între anii 1957-1975. Numele de „IMS” l-a purtat doar modelul IMS-57, următorul model s-a numit M-59, iar al treilea M-461 (ulterior ARO M461). Toate modelele din această gamă (IMS-57,..
118 Lei
Fără TVA:118 Lei
MAȘINI ROMÂNEȘTI CARE AU FĂCUT ISTORIE – OLTCITA fost odată ca niciodată o vreme când familiile tinere aspirau la un Oltcit, o mașină modernă, dinamică ce avea volanul cu o singură spiță, un bord nou și ultramodern, parcă inspirat din filmele science-fiction. Scaunele față comode și ușor rabatabile,..
290 Lei
Fără TVA:290 Lei
Mașini românești care au făcut istorie: SR – 113 „Bucegi”La începutul anului 1964, la uzina brașoveană Steagul Roșu, a intrat în producție cel de-al treilea model de camion SR – 113 „Bucegi”. Nu a venit să înlocuiască modelul SR – 131 „Carpați”, ci să furnizeze o sarcină utilă mai mare (5 tone).SR –..
389 Lei
Fără TVA:389 Lei
Mașini românești care au făcut istorie: SR – 131 „Carpați”Primul camion produs în masă în RomâniaÎn anul 1962 au ieşit pe poarta uzinei „Steagul Roșu” din Brașov (astăzi „Roman S.A.”) primele autocamioane de 3 tone SR – 131 „Carpaţi”, realizare excepțională a tinerei industrii româneşti de auto..
219 Lei
Fără TVA:219 Lei
Mașini românești care au făcut istorie: SR – 131 „Carpați”Primul camion produs în masă în RomâniaÎn anul 1962 au ieşit pe poarta uzinei „Steagul Roșu” din Brașov (astăzi „Roman S.A.”) primele autocamioane de 3 tone SR – 131 „Carpaţi”, realizare excepțională a tinerei industrii româneşti de autovehic..
389 Lei
Fără TVA:389 Lei
Afişare 1 - 11 din 11 (1 pagini)